Tilbake fra Norge!

Veröffentlicht auf von Der Elch

Hei hei allesammen...* (nå som før dårlig i Norsk. : P)

  

Jeg er tilbake fra Norge - tilbake i Sveits.

To ukene var jeg ut i naturen, bare jeg alene, teltet og sykkel mitt. Da var mange å tenke på. Selina, jobb, Selina, sjefen min, Canada, Norge, Psykologi, Selina, fly, sjøfly, Sel...Ja, da var mange tankene om denne vakker jenta. Hun har forsøket å kalle meg i kveldene på mobiltelefonen, men jeg hadde ikke mottak. Bare to ganger har vi pratet og det var fint å høre stemme hennes. Jeg skal dra til Canada også. Hun må virkelig liker meg! : ) Da jeg var alene lurte jeg hele tiden på hvor fint det må blir å gi henne en kyss, ...eller å få en kyss av henne. 

Vel, det må vente til vinteren - seks måneder er en langt tid. Kanskje er vi ikke glad i hverandre da (håper det ikkje!). Isåfall vil jeg forelske meg igjen; hun skal bare minne meg at hun liv drømmen hennes i Canada. Så jeg vil huske det at hun er DEN jenta. Den jenta som elsker hva hun gjør.

 

Uff da, jeg skriver som en liten gutt, som er første gang forelsket.

Ærlig talt, vi kjenner oss ikke virkelig. Tre kveldene vi var sammen. Men det trengte ikke mer...og det vil ikke trenger mer den andre gang. : )

 

Etter denne Ferien er jeg iallfall sikker at jeg vil ikke studere psykologi. Jeg skal gjøre hva jeg elsker: Jeg skal til Amerika og blir pilot med sjøfly. 

Og en sjøfly trenger en arbeidsplass...hvorfor ikke et hotel?

 

*Ich habe jetzt lange überlegt, ob ich das veröffentlichen soll oder nicht. Zwar ist es in schlechtem Norwegisch geschrieben, aber es ist doch ein sehr träumerischer, vielleicht realitätsferner Text. :-/ Damit meine ich nicht, dass ich es nicht ehrlich meinen würde. Ich will bloss nicht, dass es am Schluss antiklimax würde. Dass ich dann voller Erwartungen feststellen müsste, dass die Realität ganz anders aussähe. Aber vielleicht braucht es auch einen so intensiven Anfang, so ein Hineinsteigern, dass es überhaupt gewissermassen ernst werden kann. 

Veröffentlicht in Norsk

Um über die neuesten Artikel informiert zu werden, abonnieren:
Kommentiere diesen Post